Izvēlne

15.02.2021.

Par izmaiņām rēķinu apritē

ONAVA vēlas īstenot videi draudzīgus principus ikdienā, kā arī sniegt arvien jaunas ērtības mūsu klientiem. Tāpēc no 01.02.2021. ieviešam elektronisko rēķinu/pavadzīmju apriti - turpmāk rēķini/pavadzīmes netiks drukāti un nodoti kopā ar pasūtījumu vai sūtīti pa pastu, bet gan nosūtīti uz klienta profilā norādīto e-pasta adresi. Tāpat tos var atrast savā profilā pie konkrētā pasūtījuma.

Rēķini/pavadzīmes tiks sagatavoti elektroniski un būs derīgi bez paraksta saskaņā ar šādiem likumiem:

1) Likums par grāmatvedību 71. p.

2) PVN likuma 132. p. 1d. un 2.d.

3) Elektronisko dokumentu likums 3. p. 1.d. un 2. d.

 

Tuvākajā laikā individuāli sazināsimies ar katru klientu, lai varētu noslēgt rakstisku vienošanos par pāreju uz elektroniski sagatavotiem rēķiniem/pavadzīmēm.

 

Jautājumu gadījumā sazināties ar Ingu:  inga@onava.lv | 28390541

 

 

 

Šajā lapā tiek izmantotas sīkdatnes (cookies). Izmantojot lapu, Jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanai. Lasīt vairāk